Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

jest stowarzyszeniem o charakterze oświatowymi naukowo-technicznym. Od ponad 120 lat świadczy usługi edukacyjne adresowane do różnych grup odbiorcóww formach przedszkolnych, szkolnych i pozaszkolnych w zakresie wychowania, kształcenia, dokształcania i doskonalenia. Swoją działalność edukacyjną ZDZ - jako podmiot prowadzący - realizuje poprzez sieć przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, zgodnie z art. 2 ust. 1, 2 i 3a, wpisanych do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez starostę powiatu właściwego ze względu na miejsce działalności.

Aktualności

Aktywny Senior 2024
12-07-2024
Aktywny Senior 2024

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Siedlcach realizuje projekt „Aktywny Senior 2024”, który finansowany jest ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego”.

Matury 2024
07-05-2024
Matury 2024

 

Kurs FRYZJER
25-04-2024
Kurs FRYZJER

Fryzjerstwo jest Twoją pasją? Chcesz samodzielnie pracować w zawodzie? Dobrze trafiłeś – mamy rozwiązanie dla Ciebie! W czasie 100 godzin kursu zdobędziesz wymarzony zawód i…

Rozstrzygnięcie Konkursu Plastycznego
27-03-2024
Rozstrzygnięcie Konkursu Plastycznego "MOJA NAJPIĘKNIEJSZA KARTKA WIELKANOCNA" w kategorii wiekowej 5-6 lat

 

Rozstrzygnięcie Konkursu Plastycznego
27-03-2024
Rozstrzygnięcie Konkursu Plastycznego "MOJA NAJPIĘKNIEJSZA KARTKA WIELKANOCNA" w kategorii wiekowej 3-4 lata

 

Życzenia Świąteczne
26-03-2024
Życzenia Świąteczne

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składam najserdeczniejsze życzenia:
zdrowia, pogody ducha i radości oraz wszelkiej pomyślności.

Previous Next
Cel Kurs  pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów, a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. Uczestnicy kursu zapoznają się z procedurami i standardami w zakresie obsługi klienta oraz technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży i promocji.
Czas trwania Moduły I - IV trwają po 8 godzin, moduł V – warsztat weekendowy
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
  • Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
  • Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
  • Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
  • Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
  • Jakie formy reklamy działają ?
  • Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
  • Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
  • Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
  • Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
  • Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
  • Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
  • Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
  • Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
  • Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
  • Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
  • procedury sprzedaży
  • techniki docierania do potrzeb klienta
  • zasady aktywnego słuchania
  • omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
  • cechy vs korzyści
  • radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
  • techniki przekonywania do zakupu
  • mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi

Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Miejsce szkolenia [tags]

Formularz kontaktowy

Szanowni Państwo,informujemy, że z dniem 25 sierpnia 2016 r. Rejestr Usług Rozwojowych, prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dostępny na www.inwestycjawkadry.pl został przekształcony w Bazę Usług Rozwojowych.System został dostosowany do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz.U. 2017, poz. 1678). Nowa odsłona portalu została uruchomiona pod adresem: http://uslugirozwojowe.parp.gov.pl

ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
ul. Podwale 13, 00-252 Warszawa
e-mail: info@zdz.edu.pl
Centrala: tel. 22 831 00 81 Sekretariat: tel. 22 831 52 02
Polityka prywatności

© Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie 2023 - Kopiowanie strony zabronione

 

certyfikaty n

Używamy plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.