SPRAWOWANE PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM EWALUACJI

Cel szkolenia:

  • Usystematyzowanie wiedzy na temat zadań dyrektora szkoły związanych z nadzorem pedagogicznym.
  • Usystematyzowanie wiedzy o przepisach prawa ograniczających autonomię szkoły.
  • Prezentacja, w jaki sposób można realizować zadania dyrektora szkoły związane ze sprawowaniem nadzoru pedagogicznego, ze szczególnym uwzględnieniem:
    • Planu nadzoru pedagogicznego i i ewaluacji wewnętrznej
    • Ewaluacji zewnętrznej – aktualny stan zapisów prawa.
  • Prezentacja przykładowej dokumentacji dotyczącej realizacji zadań związanych z nadzorem pedagogicznym prowadzonym w szkole.


Liczba godzin: 2 dni (9.00 – 16.00) – 2 x 8 h = 16h


Zakres tematyczny:

  • Analiza zapisów UoSO i rozporządzenia MEN w sprawie nadzoru pedagogicznego
  • Zadania dyrektora szkoły związane z realizacją zadań związanych z nadzorem pedagogicznym.
  • Ewaluacja zewnętrzna główne wartości i założenia.
  • Analiza wymagań państwa, czyli co jest ważne w szkole.
  • Trzy poziomy ewaluacji wewnętrznej.
  • Projektowanie ewaluacji wewnętrznej.
  • Przykładowe sposoby realizacji ewaluacji wewnętrznej w szkole.
  • Zmiany prawa, a zapisy w statutach szkół.
  • Dokumentowanie realizacji zadań dotyczących nadzoru pedagogicznego.
  • PYTANIA UCZESTNIKÓW DYSKUSJA ORAZ WYMIANA DOŚWIADCZEŃ.

 

Formularz kontaktowy