Cel Celem szkolenia jest wprowadzenie w tematykę marketingu internetowego jako platformy komunikacji z klientem, strategii tworzenia oraz zarządzania firmą oraz marką. Zrozumienie specyfiki rynku internetowego oraz społecznych i prawnych aspektów rzutujących na modele biznesowe w Internecie
Czas trwania 90 godzin w tym 55 godzin wykładów oraz 35 godzin ćwiczeń
Wymagania Ukończony 16 rok życia;  podstawy obsługi komputera
Zakres Pojęcie i strategie e-biznesu; Marketing i PR przedsiębiorstwa; Budowanie strony internetowej; Pozycjonowanie serwisu internetowego; Marketing internetowy; Bezpieczeństwo w sieci; Zasady działania sklepów internetowych; Media społecznościowe; Rynek e-biznesu – aktualne trendy branżowe
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN

ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
ul. Podwale 13, 00-252 Warszawa
e-mail: info@zdz.edu.pl
Centrala: tel. 22 831 00 81 Sekretariat: tel. 22 831 52 02
Polityka prywatności

© Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie 2023 - Kopiowanie strony zabronione

 

certyfikaty n

Używamy plików cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.